donderdag 27 december 2012

Sneezing Tilda


Hoi Allemaal,
Hier eindelijk is weer een berichtje van mij na een super drukke tijd.
Dit kaartje heb ik gemaakt van de nieuwe Magnolia stempel die ik met kerst gekregen heb.
Het is een kaartje geworden van alleen cardstock.
De sneezing Tilda heb ik ingekleurd met de copic markers.
De bloemen zijn gemaakt met XCUT mallen die te koop zijn in onze webinkel.
Ik heb ze uit koffiefilterzakjes gesneden. Dit werkt erg goed omdat het papier van koffiefilters erg dun is. Je kunt dus makkelijk veel laagjes op elkaar doen en ze heel makkelijk in elke gewenste vorm maken. En het is natuurlijk heel goedkoop omdat je maar 1 keer een mal hoeft aan te schaffen. De mooie brads die ik gebruikt heb om de bloemen vast te zetten zijn ook in onze webwinkel te koop en in de aanbieding.

iedereen een fijne dag, liefs Petra.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Peetje.
    Knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Petra. Het kan dus prima zonder design papier. Ik vind hem echt super leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. C'est une jolie carte. Joyeuses fêtes.
    Amitiés
    Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje, de opengewerkte takjes vind ik ook zo mooi en passen en prachtig bij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoo gaaf!! En jouw ideeen zijn goud waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel lief kaartje.en wat een leuk idee van die koffie filterzakjes.
    morgen is even bij me vakantie spullen kijken voor filters.

    groetjes jolanda

    (morgen hopelijk me rubbermatje binnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just want to say your article is as amazing. The clearness in your post is simply spectacular and i could assume you are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the rewarding work.

    Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Dreambox Cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Petra!! Leuk om het helemaal zonder design papier te doen :-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

BEDANKT VOOR JULLIE LEUKE REACTIES IK LEES ZE GRAAG.